Sidsel Økstra på ein av sine mange gode sitjeplassar ute i hagen. – Eg har planar om å laga endå fleire. Foto: Oda Torbjørnsen Velkommen inn i hagen til Sidsel Økstra Oda Torbjørnsen Oda Torbjørnsen Journalist Publisert 08.04.2025 - 18:00 kultur
– Me ser ikkje på små skular som noko me må skåne ungane våre frå, men heller som veldig gledeleg, lærerikt og minnerikt