Magnar Stokka frå Marvik håpar at både naturvernarar og Statsforvaltaren tek til vit og tillèt utvidingsplanane til Mibau Stema. Foto: Nora Bogetvedt Jenssen – Eg synest Mibau Stema får alt for mykje pes for tida Magnar Stokka Magnar Stokka Marvik Publisert 03.12.2025 - 12:36 meiningar
Verdas miljødag: – Det er viktig at me tenkjer at det me gjer her lokalt i Suldal, også er ein del av noko større