For å lesa saka må du vera abonnent

Berre 1 kr ut august

  • Tilgang til alt innhald på suldalsposten.no
  • eAvis kvar onsdag
  • Søk i digitalt arkiv tilbake til 1959

Fornyast automatisk til 165,- per månad. Inga binding. Gjeld berre nye abonnentar.

KJØP

Enkel betaling med

Sjå alle våre abonnement

– Eg er opptatt av at me skal skilta langs vegane våre skikkelig, både for dei fastbuande og for turistane si skuld, seier Erlend Jordal i Rogaland Høyre. Han har nettopp køyrt Suldal – Odda, og der mangla det grenseskilt mellom dei to fylka, fortel han.

Skiltmangel på fylkesgrensa: – Me må skilta godt nok på vegane våre, særleg på Nasjonal turistvei

Publisert
Powered by Labrador CMS