For å lesa saka må du vera abonnent

Berre 1 kr ut august

  • Tilgang til alt innhald på suldalsposten.no
  • eAvis kvar onsdag
  • Søk i digitalt arkiv tilbake til 1959

Fornyast automatisk til 165,- per månad. Inga binding. Gjeld berre nye abonnentar.

KJØP

Enkel betaling med

Sjå alle våre abonnement

Jon-Inge Vetrhus er bonde i øvre Suldal og har fått nok av rådyrt drivstoff. Nå mobiliserer han til dieselbrøl-aksjon også i Suldal, der fredag blir dagen.

Klar for dieselbrøl i Suldal: – Me kan ikkje berre la dressane i Oslo få halda på som dei vil 

Publisert
Powered by Labrador CMS