For å lesa saka må du vera abonnent

Berre 1 kr ut august

  • Tilgang til alt innhald på suldalsposten.no
  • eAvis kvar onsdag
  • Søk i digitalt arkiv tilbake til 1959

Fornyast automatisk til 165,- per månad. Inga binding. Gjeld berre nye abonnentar.

KJØP

Enkel betaling med

Sjå alle våre abonnement

Den siste tida har det vore brukt ugrasmiddel langs riksveg 13, og det vekkjer spørsmål og reaksjonar blant suldølen. Men både administrasjonen og Statens vegvesen stadfestar at sprøytemidla kun blir brukt i spesielle tilfelle. Dette bildet er eit lesarbilde om sprøyting og det er frå eit par år tilbake.

Statens vegvesen om gift på riksvegen

Publisert Sist oppdatert
Powered by Labrador CMS