For å lesa saka må du vera abonnent

5 kr for 5 veker

  • Tilgang til alt innhald på suldalsposten.no
  • eAvis kvar onsdag
  • Søk i digitalt arkiv tilbake til 1959

Fornyast automatisk til 165,- per månad. Inga binding. Gjeld berre nye abonnentar.

KJØP

Enkel betaling med

Sjå alle våre abonnement

Bildet er tatt i det karakteristiske runde bygget på Nesflaten der kontrollsentralen tidlegare var, eit bygg som på folkemunne blir kalt UFO-en.
Bildet er tatt i det karakteristiske runde bygget på Nesflaten der kontrollsentralen tidlegare var, eit bygg som på folkemunne blir kalt UFO-en. Der ein har nydeleg utsikt over Suldalsvatnet.

Vår ære og vår makt, har vannkraftverk oss bragt

Publisert Sist oppdatert
Powered by Labrador CMS