For å lesa saka må du vera abonnent

Berre 1 kr ut august

  • Tilgang til alt innhald på suldalsposten.no
  • eAvis kvar onsdag
  • Søk i digitalt arkiv tilbake til 1959

Fornyast automatisk til 165,- per månad. Inga binding. Gjeld berre nye abonnentar.

KJØP

Enkel betaling med

Sjå alle våre abonnement

Frå 1. februar vil det bli endå dyrare å bruka mobilen på ulovleg måte i bilen. Foto: Gorm Kallestad / NTB / NPK

Bøtesatsane til politiet aukar på nytt: Ulovleg mobilbruk i bil vil koste 10 200

Publisert Sist oppdatert
Powered by Labrador CMS