For å lesa saka må du vera abonnent

Berre 1 kr ut august

  • Tilgang til alt innhald på suldalsposten.no
  • eAvis kvar onsdag
  • Søk i digitalt arkiv tilbake til 1959

Fornyast automatisk til 165,- per månad. Inga binding. Gjeld berre nye abonnentar.

KJØP

Enkel betaling med

Sjå alle våre abonnement

KI-generert skisse av forslaget frå Arbeidarpartiets Sølve Myrvang om plassering av ny brannstasjon ved kommunehuset. Han meiner fleire ønske; mellom anna samlokalisering, flaumbekymring og utrykkingstid, kan bli løyste dersom plasseringa skulle visa seg å vera gjennomførbar. Forslaget er eitt av dei kommunedirektøren nå skal greia ut og komma tilbake til politikarane med.

Brannstasjon på Sand: Sølve Myrvang (Ap) har teikna sitt eige forslag

Publisert
Powered by Labrador CMS