For å lesa saka må du vera abonnent

Berre 1 kr ut august

  • Tilgang til alt innhald på suldalsposten.no
  • eAvis kvar onsdag
  • Søk i digitalt arkiv tilbake til 1959

Fornyast automatisk til 165,- per månad. Inga binding. Gjeld berre nye abonnentar.

KJØP

Enkel betaling med

Sjå alle våre abonnement

Jon-Inge Vetrhus er bonden som har fått nok og som eigenhendig har sytt for at Suldal viser igjen i drivstoff-opprøret. Det fekk også NRK med seg, og i går var Vetrhus med i Debatten og fekk løfta fram landbruket. Oppe til venstre, programleiar Åsa Vartdal.

Dagens dieselbrøl går som planlagt

Publisert
Powered by Labrador CMS