For å lesa saka må du vera abonnent

5 kr for 5 veker

  • Tilgang til alt innhald på suldalsposten.no
  • eAvis kvar onsdag
  • Søk i digitalt arkiv tilbake til 1959

Fornyast automatisk til 165,- per månad. Inga binding. Gjeld berre nye abonnentar.

KJØP

Enkel betaling med

Sjå alle våre abonnement

Ulike syn, opplevingar og tema knytt til kraftutbygging blei diskutert i første rundbord-sesjon på dag to av kraftkonferansen i Øvre Suldal sist veke. Her i driftssentralen på Hydro snakka fleire i lag. Frå venstre: energiminister Terje Aasland (Ap); Bjørn Honningsvåg, adm. direktør i Lyse; Mads Drange, ordførar i Suldal; Torill Telstad, saksbehandlar Suldal kommune, og med ryggen til: Tom Kristian Hagen, grunneigar og sauebonde i Øvre Suldal.

Kraftkonferansen: Grunneigar Tom Kristian Hagen delte erfaringar frå RSK-planlegginga med energiministeren

Publisert Sist oppdatert
Powered by Labrador CMS