For å lesa saka må du vera abonnent

Berre 1 kr ut august

  • Tilgang til alt innhald på suldalsposten.no
  • eAvis kvar onsdag
  • Søk i digitalt arkiv tilbake til 1959

Fornyast automatisk til 165,- per månad. Inga binding. Gjeld berre nye abonnentar.

KJØP

Enkel betaling med

Sjå alle våre abonnement

Marie Bønløkke, førstekonservator ved Ryfylkemuseet og direktør Sofus Vikeså Kjeka, er klar for å setja i gang med restaureringsarbeidet av MS Suldal, men først må dei ha tilskot på plass, det kan skje allereie denne månaden.

Ryfylkemuseet kryssar fingrane for million-tilskot til MS Suldal

Publisert Sist oppdatert
Powered by Labrador CMS