For å lesa saka må du vera abonnent

5 kr for 5 veker

  • Tilgang til alt innhald på suldalsposten.no
  • eAvis kvar onsdag
  • Søk i digitalt arkiv tilbake til 1959

Fornyast automatisk til 165,- per månad. Inga binding. Gjeld berre nye abonnentar.

KJØP

Enkel betaling med

Sjå alle våre abonnement

Ordførar Mads Drange erkjenner at formannskapets vedtak om å setja i gang skulemat frå 2027 ikkje er av prima politisk kvalitet, men meiner det heng på at administrasjonens opprinnelege forslag er for alternativ-fattig. Her frå kommunestyret torsdag der eit einstemmig kollegium sende saka tilbake til kommunedirektøren. Til høgre sit varaordførar Torbjørn Indrebø (KrF) og Marit Bog frå politisk sekretariat.

Sender skulematen ut igjen: – Det me har fått servert er for dyrt og komplekst

Publisert
Powered by Labrador CMS